1. Виявлення здібностей і
обдарувань учнів.
•
Використання методик «Оперативна пам'ять», «Пам'ять на образи», «Кількісні
відношення», «Методика Равена»;
•
проведення тесту А. Фурмана для визначення інтелектуального потенціалу дитини;
•
запровадження діагностики щодо вивчення інтересів особистості, її інтелекту;
•
створення банку даних «Обдарована дитина».
2. Мотиваційна робота з
обдарованими учнями щодо орієнтації їх на досягнення високих результатів
діяльності
3. Організація системної
роботи.
• Ступенева
профілізація навчання;
•
уведення додаткових предметів, спецкурсів, курсів за вибором;
•
широка мережа факультативних занять;
•
діяльність осередку наукового товариства учнів МАН;
•
робота наукових гуртків;
•
співпраця з науковцями;
•
робота школи юного науковця;
•
самоосвітня діяльність учнів;
•
робота в мережі Інтернет;
•
робота консультаційного центру;
•
змістовна позанавчальна робота;
•
співпраця з позашкільними установами.
4. Добір і розстановка кадрів,
розподіл між ними прав та обов'язків з урахуванням особистіших якостей і
можливостей, психологічної сумісності, цілей саморозвитку.
•
Конкурсний відбір кадрів;
• психологічне діагностування й анкетування;
• моніторинг діяльності вчителя;
•
залучення працівників наукових установ, центрів, викладачів ВНЗ;
•
науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими дітьми;
•
розробка й упровадження авторських програм;
•
видавнича діяльність.
5. Формування
взаємин співробітництва, партнерства в системі «вчитель — учень».
•
Психолого-педагогічні семінари, тренінги;
•
зворотне анкетування;
•
проблемні семінари, «круглі столи»;
•
створення «ситуації успіху». 6. Самореалізація
творчої особистості
•
Предметні, заочні олімпіади різних етапів, Інтернет-олімпіади;
•
конкурси-захисти науково-дослідних робіт учнів-членів НТУ МАН;
•
обласні й усеукраїнські турніри, конкурси;
•
конкурси-огляди, фестивалі художньої творчості;
•
інтелектуальні ігри;
•
творчі звіти;
•
науково-практичні конференції;
•
учнівське самоврядування;
•
день самоврядування;
•
визначення рейтингу гімназиста.
7. Розробка й удосконалення
системи заохочень, стимулювання у відповідності з досягнутими результатами.
•
Визначення критеріїв використання системи заохочень;'
•
проведення Дня науки;
•
призначення іменних стипендій;
•
преміювання переможців і призерів олімпіад, конкурсів, фестивалів тощо.
8. Управлінська
підтримка творчих груп, формування єдиного творчого поля.
•
Випуск інформаційного вісника «Інтелектуал»;
•
створення умов для видавничої діяльності вчителів і учнів;
•
усебічне сприяння роботі творчих груп і об'єднань;
• система морального й матеріального стимулювання
педагогічних працівників.
9. Очікувана мета.
Випускник
Прелеснянськоъ школи—
це особистість, якій властиві:
•
володіння глибокими й міцними знаннями;
•
максимальний розвиток творчої й інтелектуальної обдарованості
• задатки майбутнього вченого, дослідника;
•
усебічний загальнокультурний розвиток;
•
гуманістичний світогляд;
• активні життєві компетенції;
•
конкурентоздатність у європейському й світовому просторі;
•
вільне володіння комп'ютером;
•
уміння співпрацювати в колективі;
•
висока культура, добрі естетичні смаки;
•
прагнення до постійного вдосконалення здоров'я у всіх його проявах: духовному,
соціальному, психічному, фізичному.
Також читати Материалыв немає |