ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ СВОЄЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Просимо вас оцінити свою педагогічну діяльність і можливості за пропонованими параметрами.
Намагайтеся уникати самоприниження або вихваляння під час самооцінки.
Пам'ятайте, найкраща позиція — гранична об'єктивність і щирість!
Позначте обраний вами варіант відповіді. Відповідайте на всі
запитання поспіль, попередньо прочитавши всі запропоновані відповіді.
1. Знання свого предмета:
а) ґрунтовне, у межах програми, є Інтерес до спеціальної та методичної літератури;
б) на рівні програми, але є прогалини, припустимі помилки у викладанні й перевірці знань;
в) глибоке, таке, що перевищує вимоги програми, вільна орієнтація у спеціальній і науково-популярній літературі.
2. Ставлення до предмета:
а) зацікавлене;
б) байдуже;
в) захоплене, є потреба в педагогічній діяльності.
3. Уміння планувати навчальну програму:
а) тематичне й поурочне планування здійснюється переважно правильно:
б) часто використовуються штампи в плануванні, не завжди враховано особливості класу;
в) здійснюється робота над системою уроків з теми, розмаїттям форм і методів навчання з урахуванням особливостей класу.
4. Відчуття нового: а)
позитивне ставлення до нових педагогічних ідей, але їхня реалізація тільки під впливом адміністрації:
б) скептичне або негативне ставлення, складно залучитися до процесу вирішення нових завдань;
в) самостійний пошук нових ідей, вирішення нових педагогічних завдань.
5. Знання психолого-педагогічних основ навчання:
а) достатня орієнтованість в основних сучасних психолого-педагогічних
концепціях навчання, але нечасте застосування їх на практиці;
б) вільна орієнтація в сучасних концепціях, використання їх як основи своєї педагогічної діяльності;
в) наявність лише загальних уявлень про сучасні концепції навчання.
6. Педагогічний такт:
а) незважаючи на зовнішній спокій, спостерігаються зриви у взаєминах з учнями;
б) наявний достатньою мірою, порушення трапляються рідко;
в) є основою у взаєминах з дітьми, наявні повага, довіра, вимогливість і справедливість.
7. Індивідуальний підхід до учнів:
а) переважно забезпечує;
б) практично не здійснює, додаткові заняття проводить рідко;
в) систематично вивчає особливості учнів, диференціює обсяг,
складність знань, допомогає тим, хто не встигає, контролює учнів різних
«рівнів».
8. Розвиток в учнів навичок навчальної праці:
а) скептичне ставлення до цієї роботи, немає позитивних результатів вирішення цього завдання;
б) прагнення формувати в учнів раціональну організацію навчальної праці;
в) цілеспрямована й систематична робота в цьому напрямі (розвиток
самоконтролю в навчанні, раціонального планування, достатній темп
читання, письма, обчислень тощо).
9. Розвиток мислення учнів:
а) виконує основні рекомендації програм з посилення розвивального
навчання, застосовує лише деякі заходи щодо розвитку мислення;
б) забезпечує ефективне розвивальне навчання, глибоке та всебічне
в) формально виконує рекомендації програм, орієнтує учнів лише на запам'ятовування.
10. Розвиток в учнів інтересу до предмета:
а) переважно працює над розвитком інтересу до предмета;
б) таку роботу не веде;
в) використовує спеціальні прийоми (наприклад, показ практичної
значущості знань, зацікавлення, індивідуальний підхід до учнів).
11. Уміння оцінити якість знань:
а) припускається формалізму й необ'єктивності під час оцінювання знань;
б) дотримується об'єктивності в оцінюванні знань;
в) ретельне вивчення критеріїв оцінювання, уміле використання їх на практиці, об'єктивність.
аналізувати організацію навчально-виховного процесу;
- аналізувати показники результативності навчально-виховного процесу;
- аналізувати стан педагогічного й дитячого колективів;
- розуміти мотиви поведінки;
- спонукати колег до продуктивної роботи, стимулювати їх професійне зростання;
- створювати в колективі взаємини, максимально сприятливі для продуктивної роботи;
- ефективно контролювати роботу колег;
- адекватно оцінювати своїх колег, їхні можливості й інтереси;
- запобігати й розв'язувати конфлікти в колективі;
- налагоджувати ділове спілкування з підлеглими відповідно до їхніх індивідуальних особливостей і ситуації
Також читати Материалыв немає |